هتل های دبی
نوشته شده توسط : مهسا

هتل سیتی استار دبی

City Star Hotel

هتل سیتی استار دبی

هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی برای مسافران  تور دبی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.


هتل هایت ریجنسی دبی

هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران تور دبی قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.


 

هتل کرون پلازا دبی

Crowne Plaza Hotel

هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران  و مسافران تور دبی عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

crown pelaza 


  


 


هتل سامایا دبی

 Samaya Hotel

هتل سامایا دبی

هتل 5 ستاره ی Samaya دارای استخر سرپوشیده می باشد که به آبنمای دبی مشرف است و همچنین این هتل دارای اتاق های بزرگی می باشد که از داخل تعدادی از آنها منظره ی زیبای آبنما قابل مشاهده است. تداخل رنگ های تیره و روشن شکل مجللی به اتاق ها داده. هر اتاق شامل حمام همراه با لوازم بسیار شیک و یک تلویزبون مسطح دیواری با ماهواره می باشد. مسافران تور دبی  می توانند از باشگاه ورزشی هتل یا استخری که در پشت بام هتل بنا شده استفاده کننند. هتل Samaya انواع غذاهای ایرانی در کنار خوراک های بین المللی دیگر را سرو می کند. از هتل تا فرودگاه بین المللی حدودKm 5 فاصله است. همچنین از هتل تا منطفه ی مرکزی  Union square و Al Ghurair City Mall تنها Km1 فاصله وجود دارد. پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود.

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: